» Comics - Course Thirteen Page 019 - January 21st, 2013, 12:44 pm

Average Rating: 5.00

« First Page ‹ Previous Page Next Page › Latest Page »

RSS Feed

OTHER COMICS BY RENNAKINS

Author Comments:

Rennakins, January 21st, 2013, 12:48 pm

- Oh my godddd I'm sorry these pages are so boring. I promise I'll make something better soon. I was trying to set the mood but just made things painfully boring instead. XD


@SeaCrest: Yeah, I like her better with it down too. I wanted it to be that she's taking it down now because she only had it up to impress Noah, but she doesn't really care much what she looks like in front of Mikko and friends. Poor boy. XD;

@Quadrant: Nah the walk is fine, it was just a kind of transition to get Amelia's crappy mood down before we got to Mikko's place. :>

@anko2468: Yuuup~ Which is much better in my opinion. :)

@Almightyra: No murderers, at least this time. It's just easier than accepting a ride from a guy she doesn't wanna see at this time haha...

Advertisement, June 22nd, 2018, 3:17 pm

-

Post A Comment

Reader Comments:



 

inb4 'SURPRISE!!!!'

posted by Quadrant on January 21st, 2013, 1:01 pm



 

i bet she really did miss the party and mikko is like waiting alone in the dark for her and oh no i just made myself sad

posted by anko2468 (Guest) on January 21st, 2013, 2:22 pm



 

LOL, doubt that!!!! Bring on the booze!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

posted by Half Moon (Guest) on January 21st, 2013, 6:36 pm





 

THE PARTY NEVER STOPS!

posted by Almightyra on January 22nd, 2013, 1:55 am



Post A Comment